Mekan Keşifleri

Kavanoz

Havalar da ısındığına göre Arnavutköy’ün saklı bahçesinin zamanı gelmiş demek! Kavanoz’a gitmek demek “doğaya dönüş” demek. Ağaçlar, etrafta dolaşan neşeli köpekler, doğal sunumlar… No stres, just relax bir mekan. Özel çaylarıyla öyle bir rahatlayacaksınız ki! Hem de çaylar kavanoz içinde geliyor tatlı tatlı. Yanına da şöyle güzel tatlılarından söyledin mi bir de sevdiğin kitabını yanına aldın mı tamam!

Instagram: @kavanozistanbul

Smokin Lounge

Arkadaşlarınla toplandın, değişiklik olsun hadi tabu oynayalım, film izleyelim ya da sohbet edelim! Alkolsüz meyve kokteylleri, çıldırtacak lezzette milkshakeler ve de ortaya atıştırmalık tabak. Smokin Lounge kafe bölümün yanı sıra  arkadaşlarınızla rahat ve keyifli zaman geçirebileceğiniz VIP Oda hizmeti de sunuyor. PS4, televizyon ve koltukların yer aldığı, evinizin salonundaymış gibi hissedeceğiniz VIP Odaların saatlik ücreti ise 30 TL.

Instagram: @smokinlounge

 

Çikolata Mahzeni

Ah yok böyle bir şey! Valla diyorum böyle bir lezzet yok. Enfes çikolatalarıyla bir fondü yapıyorlar parmaklarınızı yalarsınız. Hele sıcak çikolataları… 28 çeşit sıcak çikolatayı kim nerede bulmuş? Vanilyalı, karamelli falan da yapıyorlar. İşte adı gibi bir çikolata mahzeni burası, keşfedilmeyi bekleyen. Beşiktaş’ta aynı sokakta iki farklı şubeleri bulunuyor. Bir an önce gitsen iyi edersin.

Instagram: @cikolatamahzeni

Akali

Ekmeği, köftesi ve soslarıyla lezziz bir hamburgerci. Ara sokaklarda küçük ve tatlı bir mekan. Ekmeklerini özel olarak kendileri hazırlıyorlar ve gerçekten çok güzel hazırlıyorlar. Hamburgerin içine istediğiniz kadar köfte söyleyin, içine sos olarak guacamole, ekstra cheddar, karamelize soğan, özel BBQ sosu vb. bir sürü şey ekleyebilirsiniz. Hamburgerini keyfine göre seç, sosları karıştır ve ye!

Instagram: @akalipub

 

Doğaya Dönüş Bistro

Ev yemeklerinde her gün birbirinden farklı onlarca çeşit yemek sunan bir mekan. Sağlıklı yaşam tutkunları ve diyet yolundaki takipçilerimiz için burası müthiş bir mekan. Sıcak yemekler, çorbalar, zeytinyağlı yemekler ve çok daha fazlasını vitrinden istediğiniz kadar seçip tabağınızı doldurabilirsiniz. Biraz mercimekli köfte, biraz semiz otu biraz da zeytinyağlı sarma. Kısacası Cem Yılmaz’ın da dediği gibi little little into the middle!  Ayriyeten çok güzel sebzeli kiş yapıyorlar, şiddetle tavsiye ediyorum!

Instagram: @dogayadonusbistro